Lejonhuvud-lös

Just nu är jag väldigt arg och förtvivlad .

Vart i Västervik idag, och när vi var på väg såg vi att dom öppnat en ny godisaffär typ 15 min innan man kommer till västervik men 600 olika sorters godis! Där ska vi stanna sen sa jag till Marcus. När vi väl gick på stan sen fick jag lite ångest för finns en speciell liten godisaffär i Västervik som jag saknat väldigt mycket och tänkt besöka oxå! Så tänkte ta båda godisaffärerna. Men Marcus tyckte de räckte med den vi såg ifrån vägen. Ja o de höll jag väl med om...bara dom hade mina lejonhuvuden tänkte jag. 600 sorter, ja de borde ju finnas. Vi kommer dit och det är ju ta mig fan inte öppet än!! Dom höll fortfarande på o bygga eller något!! GAH. VARFÖR SÄTTER MAN DÅ UPP VÄRLDENS STÖRSTA SKYLD INNAN MAN ÖPPNAT DÄR DET STÅR VÄLKOMNA PÅ!? döööööd åt dom.

Så nu sitter jag här. Godis-lös. OCH JAG VILL INTE HA NÅGON JÄVLA WILLYS EL ICA GODIS!!!

herregud tänker ni, men det är en BIG DEAL de här ska ni veta.

Tänkt uppdatera sen helgen osv. Men det går inte nu, det här vart de enda jag har o tillägga just nu. Fårse hur lång tid de tar o komma över att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0