Little Kenadie


På tal om tummelisor i ett tidigare inlägg så hitta jag detta! Hur jäkla söt får man bli!! En sån här liten filur skulle jag vilja ha! Det är typ som en sån grej jag har fått för mig o samla på en massa små knubbiga gubbar som påminner lite om ipren killen som man bara vill ha ett gäng av i någon garderob eller nått o ta fram när man har lust för lite underhållning. Blir alltid på bra humör av dem. Så hur mysigt skulle de inte va o ha ett gäng såna här sötisar i byrålådan!?

Denna lilla söta flicka heter Kenadie Jourdin-Bromley, och de e hennes far som håller i henne. how sweet.
Hennes sjukdom heter primordial dwarfism, en variant av dvärgväxt. Inte för att jag skulle vilja kalla de för sjukdom men så står de! 4 år är hon på bilden.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0