Moliljan

Åkte som sagt till Moliljan med Bella, Sandra o Stink-Carro. Blev en barnmeny för mig, Även att jag typ inget ätit idag. Börjar bli lite dålig på de men är inte hungrig och jag blir mätt fort som fan med. Åt inte ens upp min barnportion haha :) Jaja, käkar lite tabletter o så så jag hoppas mitt lilla underverk får tillräckligt med näring ändå. Jag försöker trycka i mig så gott jag kan.

Det kom o satte sig ett par engelskmän vid bordet brevid oss som börja tjata lite med Sandra. Hon jobbar ju där så dom hade stött på varandra en del innan. Så dom bjöd upp oss o ville bjuda på öl o bara ha de lite trevligt. Så vi gick upp till dom o satt där o umgicks lite, dom vart allt trevliga. Tiden sprang iväg o de vart dags för oss o åka hemmåt. När man åker med Bella vet man ju aldrig vad som kommer hända. Men joo denna gång retades vi lite med en stackars liftare. Vi stannade bilen lite framför henne o när hon kommer fram till bilden så gasa vi iväg fort som fan! haha. Så gjorde vi tre gånger! Fast tredje gången gick hon inte på de längre. Heddu, här ska de inte liftas! Dock har jag på min lång lista att innan jag dör måste jag ta upp en liftare. Men de skall nog vara ngn fräschare... Man kan ju hoppas på Erik Saade el nått ;)

 
 
Här e tråkisarna o inte vill vara med på bild. Vågade inte ta någon bild på eng. männen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0