Mönsterås

Ligger just nu i mönsterås hemma hos marcus mor, efter en lång o vaken natt. Marcus sover. Som vanligt. Så trycker lite på hans nya mobil. Lördag idag, o jag som längtat hit hela veckan. Men just tappat allt o ser inte alls fram emot dagen så som jag gjorde innan. Typiskt. Blir iaf att ta sig till kalmar lite fort idag o köpa spjällsäng o dess innehåll. Fixa ett startpaket på babyproffsen med. Sen ska vi till vimmerby marknad som jag nu längtat till?! Hm. Ja de e sånt man får göra nu. E dom dära brända mandlarna som ropar på mig. Men just nu har jag inte ens lust att visas bland folk så får s ?e vad som händer. Börjar iaf bli trött nu.. typiskt de med. Allt känns typiskt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0