Munkar

Just hemkommen ifrån "stan". Sandra o jag lunchade på Bambugården. Niiiice. Sen passade jag på o köpa medicinen till Kokos, och så köpte jag ett nytt halsband till Sixten :) Så han slipper den förra haha. Han måste blivit stört mobbad ute bland alla andra katter med sitt ljusblåa halsband med en massa bling bling på. Lite charmigt dock. när vi gick där på gatan så kände jag hur de luktade munk! gaaah luktar ju så underbart. Marknad, sommar. Så gick o köpte mig 6 varma munkar. Som dock inte är varma längre. Fy fan va kallt de vart ute o gå hem. Pain. Nu tänker inte jag gå ut mer. Vad e de här för jävla skit väder. försvinn!

Funderar på vem man kan bjuda munk på? Sandra sa att man kunde sätt in dom i ungnen lite. Bara liiite. Så blir dom varma o färska igen. Ska jag då göra. Blir kanske o åka till mamma med munkar? Lets se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0