Namntips?



Blev lite varma mackor till djävuls rallyt :) Känner mig lite på topp idag. Marcus e mysig o jag tror jag kommer sova gott inatt. Dax för en sådan nu! Bra. Sen vill jag få ut krabaten jag har i mig typ, NU! Men känner på mig att han kommer ligga kvar där så länge han bara kan. den jäveln.

Många undrar o tjatar om vad vi har för namn på lager till miraklet. Svar: Typ inga, haft en massor men jag ångrar mig heeela tiden. Ångest över de där med namnet. Jag har lagt de på hyllan nu o tar de när den e här. Så än så länge är det en "Det." Japp. Hoppas på att namnet står i pannan på den när den kommer. Så vem vet kanske blir en Åke! As gött namn men får inte för Marcus. Klart jag vill ha ett ovanligt namn, men vet ni, alla ovanliga namn e fan vanliga nu. Så de e inte kul de heller.

Det jag är ute efter är, ett ovanligt namn, och kort så man slipper smek/öknamn. Sen självklart att de faller sig fin på tungan o låter bra. Så har ni några på lager så e jag aldrig sen på lite tips! :) Give me.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0