Rabarberpaj

Tog bussen in till Vimmerby idag. Uscha. Jag börjar nog bli folk skygg tror jag :P Älskling kom o hämta upp mig på station o så blev de o kolla lite i affärerna. Hitta som vanligt ingenting. Så skit samma får se vad jag får på mig på Lördag! Vi stanna även till o köpte lite party grejer, men blev inte alls allt. Jag börja känna mig skit dålig mitt i allt. Svimfärdig o dan.. Kanske vart värmen.. Köpte en daimglass med som jag knappt åt något alls på. Onödigt, ja. Dog lite i sängen när vi kom hem o sen kom Robban o plinga på. Segade upp ur sängen o sen vart allt bra igen ;) Spela Uno o sen kom Maria o då blev det Rabarberpaj! Så himla gott :)

Väldigt trevligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0