Torsdag

Denna dag spenderades med min gamle vän Emmy. Bjöd henne på lunch på Bambugården :) Sen sprang bara tiden iväg med en massa babblande. Sen kom min man hem ifrån jobbet och ville ha Tacos. Och de var vi väl inte sena på så iväg till Willys o handla. Sen blev de tacos time :) Kort där efter åkte emmy hem och älskling åkte till garaget för att göra lite nytta!

Han var dock inte där alls länge, vilket inte gör mig något alls ^^, Han plocka upp mig o så åkte vi runt lite o kollade på hus. Vi är sugna på ett hus. Men vi sitter mest o frestar oss själva tror jag.

Sen innan läggdags blev de o kolla på en film. Ganska länge sen vi gjorde nu faktiskt. Vi tittade på P.S I love you. Troligtvis en bland dom bästa filmerna som finns. Riktigt sorglig, rolig och fin. Så den gott folk, har ni inte sett den så finns de bara en sak o göra. SE DEN!

P.s Sov hur bra som helst inatt <3



      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0