tummelisa!

Halv fyra var kl sist jag kolla på den innan jag slockna. Sen vakna jag när Marcus skulle till jobbet o hade massor av ont i vänstra sidan av magen. Blir så nojjig när jag får ont i magen. Läskigt ju. Försökte vrida o vända på mig för o ligga bekvämt men jag var så trött så somna om tillslut i smärtan. De e nog de bäste. Sova när man har ont, sen ska man bara lyckas somna med vilket kan vara de svåra. Men är man riktigt trött så funkar de!

Haha ett tips inför förlossningen kanske, "-äääh nä nu gör de så jävla ont, nu tänker jag sova! go natt." Så kan dom sköta resten. Yeah in my dreams. Gud vill se kvinnan lida helt enkelt. Sen har han varit så fiffig av sig för att inte skrämma kvinnan från att sluta föda efter de heller. Har ni inte hört hur alla som fött säger " ja de gjorde ju ont, men man glömmer de så fort när man får sitt barn i famnen" Ja då ska jag berätta för er att de är för att de tydligen skickas ut ngn slags hormon  i kroppen som typ är samma som för orgasm, men med denna känner man bara en sån stor glädje och är lite utav en "glöm-hormon" för att inte komma ihåg det man just genomgått som något negativt. Ja han e lite ful den där gud ibland. 

Varför ska man behöva trycka ut en (ca) 3,5 kg klump för. Kan dom inte tralla ut som små tummelisor! Skulle ju inte bara vara smärtfritt utan hur gulligt som helst med! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0