Helgen!

Fredag: Storstädning! Sen på kvällen kom Mamma, Reine, Emelie o Ellie på fika. och Marcus fick en massa presenter. En innebandyklubba, basketboll, fotboll ooooch ett svettband hahah så nu e sportfånen redo!



Lördag: Dags för kalas för Marcus! Bakat bullar, Kladdkaka och två tårtor :) Dock kom aldrig bullarna eller kladdkakan fram... När alla dykt upp begav vi oss ut för att spela kubb! Killarna mot tjejerna! Tagiskt nog vann killarna. Båda gångerna! Men var i stort sett bara födelsedagsbarnet som briljerade, så det var okej ;)

Sen blev det tårtdags, o sång såklart. Spelade Absolut överens med. Alltid kul. Körde par mot par :) Gick bättre än förväntat för Marcus o mig iaf, för vi är egentligen grymt olika i tänkesätt så de brukar inte alls gå bra när vi är på lag haha. Men vann gjorde vi inte men vart inte långt ifrån :)

Kvällen fortsatte med tjat o alkohol intag. Nej självklart inte för mig. Jag satt där med min Cola. O Ljudnivån blev bara högre o högre under kvällen. Sen skulle vi på efterfest uppe i ekeberg. Jag körde. Vi stanna inte till så jätte länge utan mingla där bara en liten stund, sen vart de dags o skjutsa hem Rymdröven Niklas till Vimmerby. En intressant resa med Marcus o Niklas helt enkelt. Im not surprised (: Ingen dog iaf, o de vart ljust när vi kom hem. Så vi satte oss o gjorde varma mackor innan läggdags. Gottigott.

   

Söndag: Ja ni kan ju gissa vem som vart uppe först! Jag tog tag i städningen på en gång. Nu kan jag få lite panik om de ligger burkar o skit överallt. Förr brydde jag mig faktiskt inte, men då hade man väl en bakfylla o tänka på. Men nu vart de städning i racerfart o så tyst de bara gick så man inte skulle störa de sovande allt för mkt. När jag i stort sett vart klar, så vaknade Syster, Ellie o Marcus lagom till de ;) Men de gjorde inget. Var skönt o städa själv. 

Sen kom pappa, förvånad o undrade vart vi hade haft festen haha. De var ju skönt iaf att de inte ens syntes att vi haft fest. För de såg ut som fan efter att alla gått. Men klart värt att :) Men vi åkte iaf till Sibylla o köpte käk, Syster o ellie bjöd oss vilket vart riktigt snällt, för upptäckte själv att jag hade ju inte kunnat betala de ändå. Hade typ bara 80 kr kvar på kontot. Så hade ju bara räckt till en måltid. Plus att dom pengarna gick till Marcus bensin sen så han kunde ta sig till jobbet på måndagen. Så de vart tur!

Sen efter maten åkte vi o spelade basket! 21an. älskar basket :D Efter några matcher så blev de o släppa av Ellie o Emelie vid station då de var dags för dom o återvända till Jkp igen. Då drog jag o älskling ut till Bjärken. Till Robins sommarstuga. Robin o Marcus skulle fiska, så då passa johanna o jag på o snacka lite skit :) Trevligt trevligt. Helt slut vart jag efter helgen. Sov hela måndagen.

 

Lyckad helg skulle jag vilja säg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0