Westerwik



Varit i Västervik idag igen. Var lite på sjukhuset o jag fick snacka med en aurorabarnmorska typ. Orkar inte riktigt gå in på de, men det gick bra tror jag. Hon hängde med i mina svängar lite och det var skönt. Så nu måste jag bara stå ut tills dej 14e. Hoppas jag. Vill bli människa o få liv igen. Allt känns ganska stilla just nu. 14 dagar känns ändå hur länge som helst?


Men efter det så fick jag allt äta buffe på Thai hoa igen! Hur bra som helst. Bara de gör hela resan värd. Åå så besökte jag min godisbutik med! Så nu har jag mina lakris lejonhuvuden ^^, Sen köpte vi en lila dammsugare med! Skit bra inköp tror jag. Hur less som helst på våran gamla sugare. Sladd o skit. Så denna e sladdlös så de e toppen. Den vi ville ha var visst slut på lagret o skulle gått på 1500 kr. Den som fanns på lagret var en "bättre" o lyxigare, men kostade 1800 kr. Och den kändes onödig faktiskt, var typ lampa o lite onödiga finesser på den. Men det blev en sån ändå för han sänkte ner priset till 1400 kr! Super ju. Skit fin e den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0