Aquabike

Carro drog iväg mig på ett aquabike pass idag. Aldrig gjort innan så, check! Var faktiskt inte så jobbigt, men det e väl vad man gör det till? Jag försökte då faktiskt men fick nog lägga mer tid på att hålla balansen och försöka stanna kvar på samma ställe. Men nydushad o riktigt ren o go nu iaf.

Devin sitter i sin pappas knä just nu o e helt exalterad över fotbollsmatchen som visas på tv. Sverige - Tyskland. Boring match tycker jag men tydligen inte han. Han snackar o gurglar o gör en massa härliga ljud haha :) Skit söt i sin lilla alfonsdräkt.

Är lite sugen på att dra till Ullared snart faktiskt. Jag har fått med mig mor på att oxå. Men en eller två till skulle vara hjärtligt välkommet så man kan dela bensinkosnaderna. El ska man bara dra till Ikea ist? thats the question.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0