Gubbe!

Devin o Marcus ligger i sängen, Devin snackar med katten och Marcus läser en bok (!!!). Verkar vara en världelös bok dessutom. Jävla osocialt! 

Jag har fått lägenheten städad idag iaf. Nästa steg borde vara o rensa min garderoben.. Måste lära mig o slänga. Marcus tjatar på mig, för han får inte ens plats med sina kläder. Han får endast ett litet fack sen har han resten på möblen brevid. Inte ens jag får riktigt plats med mina kläder. Ingen ordning alls! Omöjligt att ha ordning i garderoben ju. Devins garderob e dock rensad och organiserad! De fixade Marcus i jag i helgen. Klapp på axlen för oss.

Vi var o handlade idag till Marcus Farmor med, drog med oss Robban som ett bihang. ;) Lagade korvstoganoff med ris. Sjukt gott! Sen satt vi o rullade tummarna lite tsm. Robban o Devin tog en match i innebandy med...

 Nja vafan jag får väl ta en mammatidning o lägga mig brevid gubben.

Vuxenpoäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0