Lördaa

OJ idag har vi faktiskt fått lite gjort! Marcus e helt done med garaget nu. skööönt!
Jag har städat, tvättat, bytt lakan och även faktiskt rensat våran stora garderob. Så nu kan man iaf gå in i den och det finns massa plats över för att kunna samla på sig en massa annat skit. Hittade två sånna sänglampor man sätter upp på väggen, vilket inte var dom vackraste så vi tänkte slänga dom, men sen fick jag den genigaliska ideen o sätta fast dom bakom sänggaveln. Så blev ett skit coolt ljus bakom sängen upp mot tapeten. Jag är inte så dum som Marcus ser ut.

Nu e jag vrål hungrig. Har inte ätit något alls idag. Kom helt in i min röjamani. Men nu har vi varit iväg o handlat på Willys. Blir spagetti o köttfärssås :) Tänkte hyra Sex and the City 2 med. Hört både de enda o de andra om den, men vill ändå se den.

Ännu en mys lördag med dom bästa killarna i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0