oaa0a

Var så himla trött så tog min son o så la vi oss i sängen. Vi somna på direkten båda två. 1½ timme senare vaknar jag upp i nästan chock o undrar vart jag befinner mig. kolsvart hade de blivit då. Trassla mig ifrån Devin och smög mig upp o han sover faskien fortfarande. Fårse när han upptäcker att jag är väck! ;)

Ikväll jobbar Marcus över. Så får se när han trillar in. Hoppas de inte blir allt för sent. Vid nio börjar ju Desp! ;) Fast hans favvo e cougar town. o innan dess lär han ju vara hemma. Ja just de sen har jag ju även fått låna 6e One tree hill boxen nu! Så hinns nog med ett avsnitt ikväll med

ooh läste nyss på Katrin Zytomeirskas blogg, lite kul hon har oxå fått kala fläckar och börjat bli flint! Men vet ni, mitt e iaf igång på att komma tillbaka.

Nu tycks jag höra ngn mumlandes inne i sovrummet. Bäst o kika!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0