sleepy

10 timmar. Så länge sover min lilla skrutt minst varje natt i sträck. Han somna igår vid 10, och började joddla lite vid 8 imorse. Hämtade in honom till mig o gav honom mat o myste lite. Sen nu har han lärt sig. Sen somnar vi om! har lixom blivit en liten tradition nu. Men idag kunde jag faktiskt inte somna om. Men han gjorde. Jag försökte, de roliga med honom e att han går verkligen efter mig. Han små kikar på mig för o kolla om jag e vaken eller inte. Så så fort jag hade mina ögon öppna börja jag märka att han sträcker på sig för att vakna till. Då stänger jag mina ögon fort som fan! Och då gör han samma sak o somnar om. Sen märker jag hur han kan ligga o småkika på mig för o se om de e dax för att gå upp el inte! haha. Som om han väntar på mig, trodde inte bebisar hade ett sånt sinne ännu. Men det e bra eftersom jag sovit så dåligt om nätterna. Men inatt sov jag faktiskt bra :) Annars kan han låta mig ligga där o sova fram till 12, 13 innan han vill ha mat igen. För då går de inte vänta mer.




3 veckor gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0