Ulla-red

Har varit o lämnat av Devin hos sin mormor. Blev såklart lite fika o snack med. Kolla igenom lite bilder o så som tagits genom året. Anledningen till att han ska vara där e för att jag ska dra till Ullared imorgon. Kl 5 åker vi! länge sen man gick upp så tidigit. Men de ska säkert gå bra. Lite blandade känslor inför detta ullared besöket. Har en känsla av att de kommer vara äckligt mkt folk imon eftersom de vart löning idag. Får nästan panik när de e för mkt folk, speciellt där, galna kärringar o sura gubbar som fäktas med sina vagnar. Men men, e riktigt shopping sugen iaf o hoppas de inte kommer gå allt över styr. Har riktat mig in på Devin-grejer mest. Sen lite dekoration till lägenheten. Sen julklappar, fan va jobbigt de e med julklappar. Tänker inte lägga så mkt energi på de.. får ju bara ångest. Hittar jag ngt som klickar så tar jag de annars får de va.

Hoppas även på att de inte kommer att vara ngn kö in, för helvete o stå där ute i snöyran. Gash e redan trött på vintern! Borde egentlige flytta till varmare breddgrader, eftersom jag hatar detta rusk. Och det e typ hälften av året som e skit. Visst, fint... men e mer jobbigt än fint. Efter jul får de gärna vara borta. Men har hört rycktes väg att de inte är fallet. Ska tydligen bli som förra vintern, om inte värre. skit!

Hoppas på en lyckad shoppingdag imon iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0