Jag då?

Fredakväll o jag sitter här o e inte trött. Mina killar har redan somnat för länge sen.. Ganska tråkigt.

Jag och sonen var en sväng till Målilla idag o hälsa på Sandra som flyttat dit. Bor i min farmors gamla lägenhet. Och lägenheten brevid där jag bodde för ett tag sen. Så var ju inte igår man var där så de var nice. Marcus hade ju fotbollsträning. En fredags kväll. Eller jag menar, VARJE fredags kväll. Det är fortfarande inte rikigt okej för mig. Han e ju så trött efteråt o e trååk. Igår var han ju iväg med jobbet och åt middag på brygghuset i Vimmerby med en massa tanter. Ja då menar jag en massa, typ 50-60 st. Trivdes han nog hah. Nä men jätte lustig event, sen skulle alla dessa tanter till hans jobb och så skulle dom gå igenom lite bilgrejer :S En torsdagskväll? tanter? bilar? Var tydligen bara jag som tyckte de var konstigt.

Imon bitti ska han iväg till garaget o hjälpa min far med hans bil lite och sen röja. Han ska inte ha kvar garaget längre nämligen. Och e ju kanske inte lite som måste röjas där inne. Han har fullt upp min man helt enkelt. Hoppas han hittar lite tid för mig med snart.

Vad gör jag då? Jo jag har ju fått låna 6e One tree hill boxen nu utav Anna. Så jag har ännu en gång hamnat i min lilla bubbla och i deras värld. Kommer bli jobbigt när den tar slut.
Sen har jag kommit in i en period där jag e som en slempropp på Devin. E nog efter serien. Sitter o tänker på hur de skulle vara om jag skulle mista min underbara lilla kille. Så sitter jag där och kramar honom så hårt som om de vore sista gången eller något. Stackars liten haaha. Nej hemska tanke.

Nej man va fan, kan ingen komma o slå mig riktigt hårt i bakhuvudet så jag deckar? Vill ju sova nu och vara pigg imon. Blir kanske lite pokerspelande imon. Jag vet dock inte riktigt hur man spelar. Men kan väl inte vara så jäkla svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0