Catch..up

I lördags drog jag och Devin till Virserum o hängde hela dagen. Kollade på allt vi spelat in med honom. Fattas bara nu vart bandet mamma spela in när Devin inte alls var många dagar gammal tagit vägen. Sen fick jag riktig god mat där med. Kycklingfile´med ädelost i mitten och invirrat i bacon, till det potatisgratäng.

Framåt kvällen lämnade jag min son hos mamma och for vidare till Robban där det var dags för pokerkväll! Gick väl inte sådär super för mig... Men Marcus vann, båda gångerna! Lite otippat. Så där blev hans plånbok lite fetare iaf. ;) Vi begav oss hemmåt runt 5 på morgonen skulle jag tro. Och då var de inte sovdags heller utan matdags! Marcus fixade kyckling och pommes till Jc-Niklas och mig. Ja och han själv såklart. Efter de har jag inte en aning om vad klockan hann o bli innan vi var nerbäddade. Men strax innan tio plingar alarmet på min mobil iaf. Då ska jag iväg och hämta upp min son hos mamma. Ja de e inte lätt o vara "discomamma" haha. Men han hade nog inte ens märkt att jag hade försvunnit, för han sov när jag åkte, och hade inte ens klivit upp ur sängen när jag kom. :)
Senare på söndagen drog Robban, Carro och vi till Kinan och åt gott. Marcus första farsdag :) Skönt att Devin kan sitta i en barnstol nu med. Men stekta äggnudlar med kyckling och grönsakar satt så jäkla fint. It always do.

I måndags var de innebandyträning och de gick bra =) vill till o med fortsätta efteråt. skönt o träna igen var år o dar sen man gjorde det.

Igår åkte jag med Devin till Bvc för att ta 2 sprutor på stackarn. Vad ledsen han blev, men gick över så fort sprutorna var väck. Inatt fick han lite feber, och hosta? Så han fick ligga mellan mig och marcus. Var väl mest jag som tyckte han kunde de... :P ah mysigt. Var nog första gången sen han bara var någon vecka. Men inget jag ska vänja honom eller mig vid. Ringde rådgivningen imorse med för o höra om hans hosta, perfekt att han just då hostade för henne i telefonen haha. Hon bara skratta o sa att det var ingenting, säkert bara en liten förkyldning o slem. Inget som skulle hålla oss inomhus för de iaf. Skönt.

Hade tänkt o lägga ut lite bilder men fan nu muppar de till sig här igen. kan inte föra över bilderna till datorn... fårse när de kan lösas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0