Crafoord

En annan sak jag måste prata ut om nu är att jag har tappat lite för Josefin Crafoord. Gillade henne skarpt innan. Och då vet jag att jag typ var den enda. Men tyckte hon var hur skön som helst. Men jag följer inte Vakna lika mkt nu som jag gjorde när jag var gravid. Men det lilla jag sett av henne nu den här hösten har hon verkligen sjunkit! Visst hon har alltid varit dryg o rak och en liten diva. Men innan på ett skönt sett! Nu tycker jag bara hon e elak. förlöjligar..oj svårt ord. säger man så....för-löjlig..-ar? Ja, hon förlöjligar alla tycker jag och sånt e verkligen inget jag tål.  

Men de e tråkigt...hon var ju lite utav min idol. Jag har ju typ ingen idol, och nu blev jag av med mitt enda. skit! Men vill inte ge upp hoppet om henne ännu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0