Lite update!

Ja var ett tag sen jag skrev nu. Men de e bra. Varit fullt upp, känns som om jag börjat få ett liv igen helt enkelt :) Allt är verkligen super.

Så vad har hänt...Jo Devin döptes ju i Söndags i Lönneberga kyrka :) Allt gick galant och maten räckte till alla o lite till. Vilket jag hade varit orolig över så schi fick jag. Hans gudföräldrar är nu Kim och Emelie :) Kunde nog inte varit bättre.

I Lördags så var vi och firade Reine som fyllde år. 3 utav hans döttrar kom med som jag inte träffat på jätte länge. Och 2 utav dom har ju fått barn nu med. Leia som är lite över året och lille Wille som jag inte riktigt vet hur gammal han är eftersom han föddes 2 månader för tidigt. Så har aldrig sett ett sånt litet liv! helt otroligt.

I fredags var vi åt centrum och fikade tillsammans med Maria. Sånt borde man ju faktiskt göra lite oftare.
Rolig jag e o drar upp allt baklänges. jaja

Ja måste ju säga att fan de går bara bättre o bättre för varje gång på innebandyträningen nu. Minns dom två första gångerna då träningsvärken var hemsk. Men nu har jag inte ens träningsvärk och jag orkar lätt med i tempot nu. Igår satte jag till o med 12 mål. De ni. Får se om de håller i sig...*tar i trä*

Idag har jag och Devin varit iväg på föräldragrupp. Fikat och snackat bebismat. Trevligt. Fick inte väga min klump idag, jag som vart så nyfiken. Men vi ska dit nästa vecka för det och för ett par sprutor. Han blir ju 5 månader. aaah jag skulle kunna mala på i evigheter hur underbar liten kille jag har. Jag försöker knipa igen för finns ju inget träligare för annat folk o lyssna på det. Men han är det, totalt underbar. Man kan inte känna annat än lycka när han skrattar mot en.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0