1.7

Helgen spenderades i jkp hos syster. Dom hade lite fest. Körde beer pong som var himla kul! Sen när dom flesta skulle ut på krogen så gick jag o la mig hos Devin. Marcus o Emelie var kvar uppe o spelade nitendo tror jag. Sen vaknar Devin kl 05 så jag går upp med honom o ger han mat. Då satt de ett gäng där ute o spelade fortfarande haaha. Så då joinar jag. Vi spelade nog till kl 7 på morgonen. Devin var snäll o sov till kl 10.

Idag har Devin o jag kollat på massa OTH ! :D Badat har han fått göra med. Han får bada medans jag gör iordning mig ;) Nu lagar min man mat o tjatar om hus. Han e verkligen sugen på hus o nu har han hittat ett han vill ha. Jag vet inte.. jag känner att vi kan vänta lite. Men men... kokt potatis, köttbullar o sås nu!

Sa jag föresten att vi köpte 1,7 kg godis igår? hoohoho



Kommentarer
Postat av: Emelie

neeee men va smarta och vänta med hus till båda har jobb.

2010-10-18 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0