Dagen innan Fredag


Älsklingarna ligger just nu i badet. Önskar vi hade haft lite större badkar så jag oxå fått plats.. Jag ska kolla ett avsnitt one three hill ist hade jag tänkt.. fan snart klar med 6e boxen nu. Någon som har 7an? hur många finns de egentligen? Jag som alltid dissat ner på oth, haha nu e jag som besatt. Bästa terapin som finns ju, försvinna in i deras påhittade liv :) Och jag blir nästan förbannad över stackars Lindsey. Ja jag tycker synd om henne!

Var på föräldragrupp idag, och varit o köpt en massa bra-o-ha grejer på apoteket, Sen hitta jag en snygg stickad tröja till mig på familyhouse. Var egentligen ute efter något varmt plagg till Devin nu när vädret har fått för sig o frysa. Men de fanns inte så mkt o hurra över där.

Helg snart! går ju fort. lite läskigt. Men på lör kommer Micha o Daniel hit så får vi se vad vi hittar på då. Marcus o jag är även lite sugna på att kanske gå ut lite på kvällen med sen. Fårse vad dom har o säga om de :)


Kommentarer
Postat av: carolina

Du menar inte 5de boxen?

2010-10-14 @ 21:51:30
Postat av: Natalie

ja just de! de e bra du har koll ;)

2010-10-15 @ 15:30:17
Postat av: Anna Patron

Jag har säsong 6 på dvd :)

7an kommer ju inte förrens 24 november.

Vill du låna så hör bara av dig på facebook :)

2010-10-18 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0