dreams

Jag drömmer för mycket. Nu snackar jag inte om dagdrömmer. Utan när jag sover. Helt galna saker som förstör min sömn. Det måste vara det. En stor anledning till att jag aldrig känner mig utvilad. Senaste tiden har det varit mycket mardrömmar. Jag kan vakna många gånger om natten när de händer något hastigt att jag trillar eller något annat, sen när jag somnar om så fortsätter jag i precis samma dröm som innan. Knäppt! Ibland är det till och med helt vanliga saker jag drömmer om som jag helt seriöst tror har hänt sedan. Typ att jag köpt en film, eller att tex Marcus sagt något till mig. Har slutat med o försöka tyda mina drömmar, eftersom jag drömmer om saker jag inte ens har tänkt på eller sett. Jag blir nog lite psyco utav detta. Men drömmar e intressant ibland. Typ som för Marcus han kommer ju aldrig ihåg sina drömmar. boooring.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0