eeeh...

oj fasiken. Idag sov vi länge. Devin somna igår strax innan tio, sov konstant till kl 7, sen ville han sjävklart ha mat, men somna om direkt efteråt till kl 9. Jag kände veeerkligen inte för att gå upp då..fattar inte varför jag e så jävla trött hela tiden..Men hämta honom o la honome brevid mig, o han snacka lite o drog mig i håret... Men tydligen så somnade vi...för sen kom kokosjävel o väckte Devin.. Kolla på kl o den var halv tolv. Jag ville fortsätta sova vidare... Men nu var de omöjligt o få Devin o hänga med på de haha.. E nog bra att jag har Devin jag skulle troligtvis bara sova bort mina dagar annars...

Igår, innebandyn. suck! Jag vet inte vad som hände, men jag troor att jag lyckades stäcka mig, typ från röven ner till låret. På BÅDA sidorna. Jag kunde knappt springa. Konditionen var de inga problem med denna gång, men kanske just för att jag inte precis kunde röra mig så bra. Fan va trött jag blir, alltid ska de vara något. Min kropp kanske pallar med längre.

Jag vet inte vad som händer idag, dåligt väder iaf. Hungrig som fan e jag med, men har inte en skit hemma.. Kontot e ganska tomt de med. Tror Devin ska få sig ett bad iaf, De e kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0