Innebandy!

Var och spela innebandy igår. Var typ första gången jag rörde på mig..på jävligt jävligt länge. (JÄVLIGT) Och det känns idag kan jag lova. Jag går som quasimodo. Men de e gött! Kul var de med, kommer hänga med på nästa träning med :). Dock måste jag kämpa lite med min kondition, fyfan första tiden såg jag dubbelt o var yr o de smaka blod i hela käften. Skojar inte. Det konstiga var att dom 10 sista minuterna så bara försvann allt och det märktes även på mitt spel. Skumt tycker jag, tar alltså 1 timme för mig att komma igång haha. Just då hade jag gärna bara fortsatt spela. Men jag hoppas på att de går bättre nästa gång.

Sa jag att jag har riktig jävla träningsvärk idag eller? Röven mest, hur fan stretchar man röven?

Idag har jag gosat massor med min underbaring till son. Gud så jävla go han är. Han har fått bada o blivit masserad o fotograferad, sen somna han till OTH :) Han sover fortfarande så ska väl strax passa på o fixa frillan o lite. Vid fem ska vi nämligen på hemligt uppdrag.

...Nämde jag träningsvärken? Ajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0