Just let it go.

Vid 08.40 vakna Devin. Ett himla gnäll, han var ute efter nappen. Han fick nappen o så slockna han igen. Jag gick o la mig 5 min senare ett himla gnäll o då hade han tappat nappen. In med nappen o han somna. 5 min senare samma sak. Sådär höll vi nog på i en timme! Man kanske skulle tejpa fast den där nappen!
 Kvart över tio ville han upp. Eller då var han pigg iaf. Han fick ligga kvar idag. Mycket snack med den nya nallen som svischar ovanför honom.

Idag är det en tråkdag. Eller det ska jag se till iaf. Måste försöka dammsuga med. Sen vill jag till Växjö. Himla länge sen jag var i växjö. Växjö tycker jag är en bland dom bäste shoppingställerna i dessa svängar. Yes. Så dit vill jag. Någon mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0