Lördas

Måste ju säga de att i Lördags när vi var på marknaden i Vimmerby, eller vi kollade inte ens stånden faktiskt. Först hamna vi på intersport o köpte en mössa + vattenflaska till Marcus. Sen gick vi till downstairs där jag hitta ett par snygga höst/vinter skor. Sen spenderades sista tiden till att störa Niklas på JC.

När vi hämtat upp syrran och åkte turbofart till Virserum så bjöds det på fläskfilegryta med ris. himla gott! Jag hitta även en massa gamla band som mor min spelat in från när vi var små. Hann inte ens gå igenom en 1/3 då Marcus stressar upp mig för att han vill bowla. Så tillbaka till Hultfred. Vi drar med oss Pappa o sandra med. Stress stress för vi var sent ute o hade inte bokat någon tid. När vi anländer är de helt tomt! haha, ganska illa för en lördagskväll.. Sen har dom visst bytt ägare med och dom har bestämt att man inte får köra mer än 4 pers per bana! HAAAAAAAAAAAALLÅ. Ska man väl för fan få bestämma själv. Vi var ju 5 pers. Kul o bara vara 2 st på en bana. Vi tjata på dom och så gick dom med på att vi fick spela 5 st om vi körde i 1½ timme. Fine. Typiska sen var bara att Sandra var inte med när vi redde med dom så när hon kommer så säger hon att hon inte kan vara med för att hon just opererat handleden. Haha så vi blev 4 till slut ändå. Och fy fan va jag sög. 1 strike fick jag iaf. He..he.

Efter bowlingen blev det sällskaps spel här hemma. Fy fasiken va kul de var. Jag var så dunder trött med så ALLT var kul.

Söndagen skulle syrran o far fiska, men jag orkade inte hänga med på det. Vi bjöd dom på lasange efteråt ist innan hon skulle tillbaka till Jönköping. Var en himla trevlig helg måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0