nä inte vet jah


sjuk. El jag är mitt emellan, känner mig krasslig o har ont i halsen men det är ändå inte tillräckligt för att kallas sjuk. Hade jag tex haft ett jobb o gå till så hade ju detta inte låtit mig vara hemma om man säger så. Men det är segt. känt på mig i några dagar nu att jag kommer att bli sjuk, o imorse var det pain i halsen på mig. fårse om de stannar såhär eller blir värre.

Helgen har varit himla lugn, minns inte sist man hade en sådan helg. Säkert när man var gravid. I fredags var de bara massa mys o vi gick till o med o la oss i skaplig tid. Igår små städade vi lite och sen laga mat. Vi var även lite chaffis åt min faster o Jörgen. Sen var vi o fördrev tiden hos Maria o fiskarna =) Efter de dissa Marcus mig och Devin för att spela de där coola spelet Nhl med Robborna. Japp sen idag har vi inte rört på så många fingrar heller. Vi hade planer på o baka, men tror de skiter sig för jag e fan mittemellan-sjuk o då stannar hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0