Napp

Inte okej, Vi har kollat klart på box 5 nu. Borde inte vara lagligt o få avsluta så som dom gjorde. Så nu e vi på vift efter den 6e. Carro e nog den utsatte eftersom hon avslöjade att hon hade den på datorn. Devin gjorde även något chockerande förut när jag typ var som mest inne i serien. Jag hade snott hans napp, ja vi brukar dela på hans nappar. Men idag så bara tog han tag i nappen och drog ut den ur min mun, nästan lite förbannat men samtidigt väääldiigt koncentrerad och stoppar in den i sin egna lilla söta mun. Jag tittar på honom som ett stort frågetecken o undrar vart fan de kom ifrån, han ser dock helt oberörd ut. Antar att de e dags för mig o sluta med napp nu kanske.

Och ikväll är det dags för innebandy igen! Jag var duktig o köpte ett par träningskor nu i helg, så hoppas dom duger. Älsklingen kom även med ett litet paket som innehöll ett nytt... blad (?) som var åt mitt håll, eftersom jag tydligen har på cp-hållet enligt honom. Så de skall bli intressant o se hur de går denna gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0