Oh shit!

hahahaa känner mig taskig men kan ändå inte sluta skratta. Har en vääldigt lättskrämd son. Och han gör dom mest roligaste reaktionerna så de finns inte. Typ nu så satt han här i babysittern brevid mig o va snäll o gurgla lite medans jag satt o nörda mig lite här vid datorn. Och så ska jag bara vända mig lite o gosa med honom. Men jag kanske vänder mig lite för hastigt så han blir helt till sig  o drar fram händerna som om något skulle falla på honom o blundar så hårt så de ser ut som om han ska skita på sig! hahaa o han blundar så länge med innan han vågar öppna ögonen igen. Och sen tittar han på mig jätte surt, som om han blir skit förbannad för jag inte kan sluta skratta...

Nehe vafan ska man hitta på idag? Vet inte ännu om jag ska göra något vettigt av dagen eller inte. Ska nog börja med en dusch iaf. Läskigt o duscha nu, för skojar inte när jag säger att jag fäller hår... Marcus kan nog intyga som hittar mitt hår på alla möjliga ställen på sig själv haha :D ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0