booortaaa

Mitt hår finns överallt! ÖVERALLT! förutom på mitt huvud där det ska sitta. Jag börjar bli lite orolig nu. Ja jag visste att man fäller mycket hår efter graviditet o amning o grejer. Men jag börjar för fasiken bli flint nu! Marcus har börjat tro att jag har cancer och går på strålbehandling i smyg. Det är icke fallet, men då kanske ni inser allvaret i det hela. Det kanske är ett slags straff av gud bara för att jag jämt har klagat på att jag haft föör tjockt hår? Konstigt att jag alltid tror att gud är inblandad när de e ngt skit som händer mig hah. "Jag kommer ju inte ha ett barr kvar tills jul om det fortsätter såhär" som skogsmullen i min föräldragrupp sa. Haha fan va skön hon e utan att veta om det. Minns första gången jag träffa henne o hennes kille, Det enda som kom upp då i huvudet var nackskott. Men det var visserligen i min bittra graviditetstid. 

Nä men vafan jag vill ha tillbaka mitt tjocka latino hår ist för mitt nuvarande svensson-hår. Sen gud lovar jag att inte klaga över det igen.




Börja käka B-vitam kanske? Det e väl b-vitam som skall hjälpa mot detta... för mig det var en liten själ som sa det iaf...

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Jag börja fälla skit mkt ja me, när My va 3 månader. Imorgon blir hon 9 månader o jag fäller fortfarande, men det börjar bli mindre. Mest bara när jag duchar o borstar håret. Men hoppas det försvinner snart.

2010-10-21 @ 20:10:31
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Natalie

okej, ja jag har egentligen alltid fällt mkt hår, men går inte jämnföra med detta. Det syns lixom extremt mycket, speciellt uppe vid pannan. Jag hoppas bara det kommer tillbaka, dom säger att de ska göra de iaf...

2010-10-22 @ 13:22:30
Postat av: elin

man fäller hår efter en graviditet och efter att man har ammat men det går över med tiden. så det är inget att oroa sig över =)

2010-10-23 @ 18:47:29
URL: http://elingunhildsophie.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jo jag vet det... men många har ändå reagerat på att det är så extremt..helt flint på sidorna haha =) Men hoppas de inte tar allt för lång tid innan de e tebax bara

2010-10-23 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0