Onsdag.

Fan kunde inte sova inatt. Vet inte hur jag kan vara pigg på nätterna o seg på dagarna. För jag sover inget om dagarna, sånt gjorde jag förr o de var väl antagligen anledningen då. Men nu går de inte skylla på det. Jag borde vara super trött när det är sängdax. Jag är trött med, men det smäller lixom inte till. På morgonen efter att Marcus åkt till jobbet brukar jag slockna. Men sen vill ju Devin upp vid 10 så räcker inte. Det e gutt ju, om man tänker efter. Att han oxå inte är en morgonmänniska. Vi kommer trivas med varann ap bra i framtiden känner jag. jaja orka med sömnsnack nu...

Devin o jag drog lite fort bort till ica i förmiddags för att köpa lite fika och saft eftersom vi skulle få besök utav Matilda och Alice. Tog bärselen, enklast när man e själv. En ica tant blev helt till sig och tyckte de var skit kul o se Devins min på alla kakor, Hon ropar dit andra Ica tanten o så står dom där o tittar på min plutt som om han vore en Zebra på ett Zoo. Det är kul. Han drar uppmärksamhet. Trevlig fikastund oxå :)

Efter det drog jag in till Vimmerby o mötte upp Marcus. Han var ute efter något fint o bära till dopet. Och de hittades hos JC-Niklas. Så nu vart hans fixat. Fattas jag. Varför är det alltid enklast o hitta grejer man e ute efter till killar? Dom har ju endå mkt mindre urval. Jag hittar aldrig det jag e ute efter. Plus att jag måste hitta en ny shoppingkompis då Marcus inte vill vara med längre. Det inköptes även en lite söt krabat som nu hänger över Devins säng som han kan titta o beundra på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0