whaat to doo what to doo?


Idag vaknade jag innan den där Devin. Ja jag gick typ upp nyss. Han sover fortfarande. Men när han vaknar tänkte jag att vi skulle ta oss ett bad :)

Carolina kommer ju hit vid tre på fika! Ikväll vet jag inte alls vad som händer, förutom att Marcus har fotbollsträning och dem visar Idol på Tv.

Fan vilken ångest jag haft för helgen, och vi har fortfarande inte bestämt oss om vad som ska ske ännu. För många alternativ e fan jobbigt. Men det verkar faktiskt som om Marcus och jag kommer att dela på oss. Ja hör o häpna. Jag tror att jag drar till systers halloween party i Jönköping. Och han ville till halloweenpartyt i Lillråsa. Så jag tror det blir så. Emmy kommer ju till festen i Jönköping och nu måste man ju ta alla chanser man får för att träffa den nya stockholmsbon.

Lilla Devin ska till sin mormor. För honom skulle jag se det som att åka iväg på spa. Han älskar det verkligen och han får ju uppmärksamheten till 100 med om man säger så. Det är bra. Alltid svårt att släppa iväg honom dock, inte för att jag är orolig. Absolut inte det. Men man saaaknar det lilla livet allt för fort. Men nej jag har lovat mig själv att inte bli en sån som stänger in sig. Jag måste oxå ut o ha kul med mina vänner och inte tappa den lilla sociala förmåga jag har. Dom får icke glömmas bort :) Sen tror jag att det är nyttigt för honom o inte bara se mitt och Marcus face dag in o dag ut.

Nu är det den eviga frågan, Vad i helskotta ska jag klä ut mig till? Typiskt mig o vara i sista sek. jag vet, jag vet. Vill inte vara ngt gulligt heller. Något kul el läskigt ska de va. Och fort ska de gå? tips.




Om skrutten fortfarande hade kommit i sin lilla kanin dräkt hade han fått haft på sig den. Han har en groddräkt med, men den växte han ur innan vi ens hann o använda den! gaah nu får han sluta. Nu måste jag gå o väcka honom.

Kommentarer
Postat av: jane

hej! letar febrilt efter en groddräkt till kompisens barn....var har du köpt din? tacksam för svar // Jane

2012-07-29 @ 14:03:16
Postat av: jane

hej! letar febrilt efter en groddräkt till kompisens barn....var har du köpt din? tacksam för svar // Jane

2012-07-29 @ 14:03:18
Postat av: jane

hej! letar febrilt efter en groddräkt till kompisens barn....var har du köpt din? tacksam för svar // Jane

2012-07-29 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0