Babysim

Babysim idag. Gick bra, men liite besviken. För de första var de bara i en kvart, vilket var lite väl lite.. men kanske var för att de var första gången...vet inte. Sen att vi sjöng en massa löjliga visor, haha inte min grej. Men allt för dej Devin!! Men, inte bjöd han mig på något leende. Trodde han skulle vara överlycklig för att plaska i en stor bassäng. Han hade oxå hela morgonen skrattat o haft sig så tänkte, fan va nice att han e på super humör nu när vi ska bada. Men när vi väl kommer in i simhallen så fick han sitt pokerface. Riktig svårflörtad. Då han börja skratta o ha sig var när min kusin dök upp. hehe o nu med, trodde han skulle vara super trött efter simturen o all ståhej. men nej, e nog bara jag som e. Men men hellre pokerface än sadface ;) Nästa gång kommer nog gå bättre, tror de var för mycke o titta på nu så man fick inte riktigt kontakt med honom.

Ah en rolig grej med. Mor o jag hade missuppfattat varann lite. Jag trodde hon skulle med denna gång till babysimmet men var tydligen nästa. Så stod jätte stressad o väntade på henne i omklädningsrummet. Skulle ringa henne, o knappa in hennes nummer. Slarvigt tydligen för svarade gjorde någon kille. Jag blev lite till mej, eeh, vem e de? ...kom inte ihåg vad han hette, lite virrigt säger jag att jag nog kommit fel. Han svarar : "Nej de tror jag inte, jag tror du har kommit hur rätt som helst!" Jaså säger jag men de tror jag inte för jag söker en magdalena. hehe jaha o så skrattar han lite skämtsamt, o  jag vill typ bara lägga på för var redan försenad. Så försöker o få ett av slut men han bara börjar babbla på. jaaaaja säger jag typ bara. Sen kommer de " Men du, är du singel!?"  hahaha whaaaaaaaat?

Rolig kille. eller desperat? Nä men han bjöd på lite skratt. Var en till tjej där i omklädningsrummet som troligtvis hörde, för hon börja oxå skratta.

Nä men hade jag inte redan haft Marcus hade jag ju slagit till direkt! Jag menar hade inte ni de?

Föresten kollade sen va för nummer jag slagit in. Hade råkat trycka på en extra siffra. Så var inte 10 siffror som vanliga mobilnr brukar ha, utan var 11?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0