Fredag

Jag e riktigt shopping sugen. Vill ha en rejäl jacka och ett par bra kängor! Redo för rusket. Men fan inte nu. Måste ha denna månad för att komma igen, hinna ifatt. Blev ju helt fuckat när man inte fick pengar på 2 månader, plus en helt halvårs summa för garaget på en gång. herretid bara för att killen inte orkat hämta pengarna. Lite ajabajafinger åt honom.

Så lite glad och lite irriterad över när jag hittat en massa bra på hm för att klicka hem, så gick inte det. funkar visst inte med mitt kort. Men nu sitter jag o e sugen på o dra till syrran i Jönköping, och gå på bio. Vill se SALT bl.a. Sen måste man ju gå i affärerna med isf. Får hoppas att hon har andra planer så vi inte kan komma





Kom faktiskt o tänka på en person idag. Och verkar som om personen mår bra nu, det går lixom uppåt. Gör mig faktiskt glad. Det känns bra. Precis så det ska vara.Vill någon gång bara möta på denna person, inte prata, ingenting. Räcker med blick, och bara inte känna någonting. Inte jobbigt, bara kul and thats it =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0