Lacoste

Killen drog tidigt imorse på någon kia-kurs med sin chef. Han hittar förhoppningsvis hem imorgon kväll. Så nu blir det seriöst första natten själva utan våran Carcus. Förra gången var de ju menat att vara ensamma, men så hamna vi på sjukhuset ist. Måste varit ett tecken. Han ska inte åka iväg såhär! ha, ne nu ska jag inte sitta här o tjuta över de. Är ju bara en natt. Plus att inatt kommer nog Devin få sova hos mig i sängen ist. Får vi se hur de går =) Kan nog inte bli annat än mysigt.

Igår slockna Devin redan vid halv åtta på kvällen, och fatta att han sov ända till 9 på morgonen.. Han vakna halv sex första gången o ville ha lite käk, sen somna han om. De gillar vi. Men anledningen var nog för att han var helt slut efter allt plaskande i badkaret. Man borde nästan bada varje kväll med honom, då sover han gutt sen. Men det kommer inte hända. Lite då och då får räcka!

Jag började dagen, intressant nog, med att städa upp o plocka lite. Byta lakan o sånt i Devins säng. Man känner sig så jäkla duktig sen. Eller jag gör, eftersom sånt händer inte ofta här. Men jag borde ändra på de, känns ju fasiken gött. Sen dök Mor och Reine upp o hälsa på lite. Direkt ifrån Tunisien. Japp, dom drog förra veckan till afrika. Som små pepparkakor vart dom. Vi fick en undervattenskamera med! en engångs. Får testa de sen på plutten.





Föresten så fick Marcus öppna sitt ena paket i lördags. Vilket innehöll denna perfym. Så jäkla underbar den är. Luktade även mycket godare på honom! Massvis med sniff på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0