Miiin tjockis! :)

Nej, nu får han sluta växa! Hänger ju inte med. Reagera förut när jag letade efter en pyjamas till honom. Denna har hängt i hans garderob länge, men sett så stor ut. Men slutade med att jag tog den för att dom andra låg i tvätten. Och vafan, den e ju för liten! Denna har varit en favorit som jag har väntat på att han ska komma in i, och nu är de försent! Vill inte veta hur mkt det ligger i hans garderob som e oanvänt. Nu ljuger bilden lite, för hade just bytt blöja på honom här o inte stängt knapparna efteråt. Men det e knappt så de går! Så bara för de har han fått ha den hela dagen idag haha :)


Han e lika glad för de :)

Måste säga att det har faktiskt varit skönt o vara lite ensamma. Har himla trevligt med min Devin. Så tända ljus o chips o mys i soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0