Nå?

 Funderar på att bjuda lite på mig själv här på bloggen. Jag vet att ni är nyfikna, och det var jag med innan. (lät detta snusk?) Men nej inga sånna tankar nu för e väl kanske helt tvärtom haha. Tänkte lägga upp bild på magen när den var som fetast, och sedan bild på magen just efter Devin ploppat ut. Var skit nyfiken själv innan, o lite rädd. Att få en säckmage e väl inte de roligaste. Men e ju inte riktigt så de funkar. Kvinnans kropp e ju fan helt otrolig. Ah kanske att jag bjuder på en dagens bild på magen såhär i efter hand med. Men fokusen e väl på det andra. Men ni e jävligt sämst på att kommentera. Fast jag ska inte säga ngt... när de väl händer e jag sämst på att svara :S.. men iaf. Va anonym om ni vill de. Vad tycker ni ska jag ta mig tiden o lägga upp skiten el inte? Kanske bara jag som tycker sånna grejer e intressanta hah. jaaaja visa intresse.

Nu kommer strax Marcus hem så ska hinna hoppa in i duschen innan hade jag tänkt. Blev mkt tidigare än väntat =) Här e bilden vi skicka som godnatt till Marcus igår. Riktigt trött kille som bjuder på en käftsmäll.





Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Ja det skulle va kul och se lite bilder på magen :)

2010-09-21 @ 13:50:43
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0