OOOPA

Här sitter jag med ansiktsmask. Devin ligger helt utslagen inne på toan. Och Sixten är helt crazy bara för att jag inte orkar släppa ut honom så han kan springa runt o leka Zorro o jaga löv.

Tog en riktigt lång dusch förut. Devin fick hänga med denna gång. Att jag inte kommit på de innan. Jag duschade och så fick han ligga i baljan medans. Han behöver ju inte min hjälp längre, stor kille nu. ha! Ne men har ju ett sånt stöd grejs som han satt i o plaska som bara den. Så ganska blött inne i badrummet nu kan man säga. Men det var jävligt praktiskt. Sån måste ni ha! 

Idag är det fredag, och jag e sugen på bio! Hade velat gå i v-rum. Men mor sa att hon bara trodde dom visade film på onsdagar.. he, he.. Så fårse om vimmerby har något vettigt. Orka åka långt. Nej. Annars får det väl bli o åka o hälsa på mor lite. Hon e ganska förstörd över att inte hon får vara barnvakt på lör-sön. För det ska Marcus mor vara nu för första gången =)

Ser fram emot morgondagen! Då åker vi först till Högsby o hälsar på Linda lite och hämtar min kamera som jag glömde där sist. Sen fortsätter vi till Mönsterås till svärmor för att lämna Devin. Stannar en svängis o så, sen tillbaka hem o fixa iordning oss. Sen ska vi ut ett gäng o gå på Kinan o käka gott =) SEN blir det förfest hos Niklas i Vimmerby. SEN ska vi självklart gå o hälsa på gamle Harry lite! Länge sen man var på harrys nu, så hoppas det blir lyckat! =)

Nej vafan nu har masken stelnat rejält. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0