Snark

Phjuu. Trött, o seg. Fast Devin börjar bli ganska duktig om nätterna nu. Flera dagar i sträck har han sovit hela nätter. Förutom idag då han bröt cirklen lite, men kom på de att de har jag absolut inget emot. För idag vakna han vid 05, gav han mat o han somnar om, till 08:30. Mycket bättre ju. För då får jag 1-2 timmar extra sömn än om han vaknar oavbrutet. Plus att jag tycker på något sätt att de e  sjukt mkt jobbigare o gå upp när det är ljust ute än när det är mörkt.

Men jaaaaaag! ja jag vaknar innan honom ändå (!?) Så jag börjar donka o fixa lite inför badet. Och vi var för en gångs skull färdiga i tid o allt, han fick till o med ta sig en lite powernap innan vi skulle dra, o jag fick äta min efterlängtande köttbullemacka. Sen kom mamma, hon skulle ju med denna gång. Så halv tio kom hon. Jag tänkte att gutt nu behöver vi inte stressa. Vi satt där o gulligullade med lilla Devin :) Sen kolla jag på kl, 09:50! Satt vi hemma fortfarande, och vi skulle vara I bassängen kl 10! Jaha åt helvete med mitt inte-stressa. Fattar inte vart den tiden försvann... Devin är farlig på de viset haha. Men jag vet inte hur jag lyckas, men 1 min över tio var vi där ;)

Tråkiga e bara att han använde sitt pokerface idag igen. Förstår inte, så fort vi kliver in i bassängen blir han helt till sig. Han går in i sin egna värld. Går knappt o få kontakt med honom. Finns tydligen sååå mycket o se el nått. Tycker jag e boring! Han ska ju vara som han är när vi är i badkaret. Plaska, skratta o gurgla! jaaaja. Mor fick lite bilder o filmade lite iaf, så de ska han få höra när han blir äldre!

När vi kom hem, var de visst inte bara jag som var helt slut. Så vi tog de vettiga beslutet o slå oss ner o dö lite i sängen. Vi slockna kanske vid halv ett. Jag vakna till vid tio i fyra... Devin ligger fortfarande o sover. Haha helt slut.

Neh nu kommer min stor älskling! dags o kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0