Vad rer hon om?

Vart babysim idag igen. Och som vanligt var jag typ i sista sek! Denna gång hitta jag inte Devins babyxor!? Det visade sig iaf att jag glömt dom i hagadal förra gången. Ja, typsikt mig. jag vet, jaja.. Allt gick iaf fint, men han e fortfarande lite svårflörtad när han kommer i bassängen. Men det verkar gå framåt. Nu skrattar han iaf åt tjejen som håller i att. Men jag vill se mer.



Nybadad =)





När jag körde förut så kände jag att de var ngt som lukta gott. Sniffa o sniffa för att hitta att, för inte kunde de vart jag iaf haha. Använder aldrig perfym just nu. sitter nog i lite sen graviditeten. Jag började må så jävla illa av mina perfymer då. Så jag har gått utan, har gillat det. Men nu vill jag dofta lite, något nytt! Men tillbaka till mitt sniffande, så hitta jag tillslut att jag tryckt ner en sån test sticka i jackfickan. O de lukta ap gott! Tror de var en escada doft jag knökla ner där. Minns inte vad mer den hette. Men den ska jag ha!

Föresten så köpte jag en grej till Marcus när jag var i Västervik i Tisdags. Eller 2 faktiskt! Var sur på honom då, så tyckte inte att han förtjänade det. Men kunde inte låta bli o köpa att iaf. Så slog in att. Men nu ligger de paket här o jag blir nästan galen. Sa till honom att han får inte öppna de förrens på julafton hahaha. Och han verkar gå med på de? Men gash, även att jag vet vad som e i så kommer inte jag kunna hålla mig så länge endå... Hoppas han blir lite nyfiken snart..

Och en jätte intressant sak till, fan ta mensvärk! Här har jag nästan glömt bort att man som tjej har mens. För jag menar, jag har gått utan jäkligt länge. Och inte bara då för att jag varit gravid utan även innan det, tack vare dom där små pillrena. Mens, vilket jävla påhitt! Hoppas jag blir av med att snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0