uuuusaaa

ja jag såg.. så jävla irriterande så jag orka inte bry mig. bara 1 bild som funka. försökt o luska ut vf dom andra inte funkar, men utan ngn vidare framgång. så skit samma.

Vi drog till Thom o Maria igår. Spela spel o tjöta o lyssna på musik =) himla trevligt. Vi var nog inte hemma förrens lite över 02 på natten. 

Idag har vi röstat, så nu hoppas jag man slipper höra så mkt tjat om de dära. snark. Sen dök Thom o Maria upp hos oss med fika, vilket satt riktigt fint. Nu har thom o marcus dragit till garaget lite för att förhoppningsvis göra lite nytta. Så väntar på att han ska dyka upp snart så vi kan åka o handla lite till maten =) Sen hoppas jag på en myskväll med herrn. Tvinga han o kolla på transformers. Men han blev visst tillfrågad av far om han skulle hänga med dom o spela innebandy ikväll. Så får se vad som lockar mest för han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0