Vantar?

Ganska kul. Imorse skulle jag leta efter ett par strumpor bland hans miljoner par, och hittar detta? Tänkte att dom såg lite roliga ut, måste testa! Trodde de var ett par konstiga strumpor, men nej helt omöjligt att det är strumpor! Uteslöt fötterna och kunde nu bara tänka mig händerna! haha men what? Varför. Känns nästan som lite tortyr haha. Han älskar ju att sutta på sina händer. Kan dom vara till för det? Så att han inte ska kunna sutta på sina små knubbiga händer? hm.. Jag vet inte. Varför skulle han inte få sutta på sina händer isf... Någon jävel som vet eller?





Sutta sutta ...

   

 
Går ju inte..?                                       Ne vafan, va e detta för påhitt?

 

Lite kul tyckte han allt att de var för att dom plingade när han viftade med händerna. hehe vilket påhitt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Natalie. Vantarna är till för att han inte skall kuna skada sig själv. typ riva sig eller få in fingrar i ögonen när hans naglar börjar bli långa då dem är extra vassa när dem växer på små barn och deras ögon är ju mer känsliga än vuxnas :) Min gudson hade sådana därför jag vet det ;)

2010-09-23 @ 15:31:20
Postat av: Natalie

Hejsan! Jaså okej, men man filar ju naglarna så att dom inte ska kunna skada sig själva. Men I get you point! Tack =)

2010-09-24 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0