Warning föer maoge!



Detta var sista bilden som togs på min tjockismage. Här e jag helt klart som störst.
Ser nästan ut som om jag håller på o tippa framåt ;P




Här är två bilder bara någon timma efter förlossningen. Ja jag vet skit snyggt, haha. Kände mig ganska het där ett tag med dom dära genomskinliga strumpbyxtrosorna med en blöja mellan benen. El gigantisk binda. Ni som upplevt de vet vad jag snackar om, ni andra..kommer troligtvis oxå kanske få uppleva de någon dag ;) Men minns då att fan va smal jag kände mig, jag kunde lixom sitta upp normalt (el normalt? Natalie normalt iaf.) och slippa sitta som en gammal ölmagsgubbe med benen långt isär för att få plats med magen. Men nu när jag ser bilderna ser jag ju fan ändå ut som om va gravid i v28 el nått ;) Dalleridalleri.



Och en bild 3 månader senare.. tänk att bulan kan försvinna. Mina "lovehadels" verkar då inte vilja försvinna! Men dom hade jag ju innan jag blev gravid så ska inte skylla på det :) Och vad har jag gjort efter graviditeten? Inte ett piss. Men borde... SKA...borde.. börja träna lite snart. Måste bara leta upp orken.





Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

tur du har som itne behövt göra nått för å bli av med den. ja har fortfarande min kvar o det har gått 8 månader :(

2010-09-22 @ 17:04:19
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jo jag trodde att jag skulle få jobba arslet av mig efteråt. Men jag gick faktiskt ner mer i vikt än vad jag vägde innan jag blev gravid. Måste dock finslipa nu, e väl där jobbet ligger.. suck. Inge kul de dära, men vi har åtminstone något o skylla på ! ;)

2010-09-22 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0