yes yes yes

eh, kom på att jag hade en blogg. Varit full rulle och helt, helt bra väldigt länge nu. I Lördags, oj snart en vecka sen nu ju. Men då iaf gick vi ett gäng o åt på kinan. Som jag längtat efter kinamat, o vad gör jag? petar lite i de bara...åt kanske 1/3 av..ja barnportionen. Inte för att jag inte tyckte om det. Vet inte de bara sa stopp, var helt plötsligt inte alls hungrig. Så än idag kan jag inte sluta tänka på mina stekta nudlar med kyckling. Känns jobbigt.

Men iaf, vi drog sedan till Niklas i vimmerby o förfesta. Sedan vidare till Harrys. Hade jävligt trevligt faktiskt. Och klänningen gjorde succè.

 




Devin idag måste jag allt säga har varit så jävla mysig. Vi var imorse på föräldragrupp, hade babymassage, vilket han gilla. Han gillar o gå på föräldra grupp. Jag med nu. Tyckte sånt var skit innan men näe inte längre. fika o snacka blöjor o allt sånt, är faktiskt kul! Idag har han varit på strålande mysigt humör så jag gav honom även massage nu ikväll innan läggdags. Han gav nog tillbaks för att han var jobbig igår. Tror han börjar få en tand, syns lite vitt i gomen o han gnager o håller på helt hysteriskt. speciellt igår så jag gav han till marcus, sen gick jag o la mig. Han fick spela lite gitarr för honom sen lugna han ner sig o gick med på o gå o lägga sig. 

Idag fick jag även tummen ur o hälsa på med Devin på Marcus jobb. Marcus har tjatat om att jag ska komma dit länge nu. Så nu när jag ändå hade ett ärende dit så passade jag på. Så fick Marcus stolt visa upp Devvan för alla. ;)

Ne nu ska jag nog dra mig till mannen, han slockna för länge sen. Good night people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0