Lördis

I fredags drog jag och Carro till Högsby för o hälsa på Linda =) Mycket snack o lite spel. Väldigt trevligt. Körde även ut henne sedan till Långemåla där de tydligen hände grejer.

Igår drog jag o älsklingarna till Vimmerby en svängis. Hitta lite åt Devin. Äntligen hitta jag dom där hängslebyxorna jag tjatat om till honom. På rean dessutom! Not bad. Sen åkte vi hem o laga mat, feta pommes med kött o bea. Natalie o Devin slockna ganska gutt efter de. Sen blir man väckt av Marcus mobil, like always! Då vart de en liten partysugen Thom bakom luren. Marcus ville dit för han ville ha smörgåstårta haha. Så han försökte få liv i mig, efter en stund kom vi iväg. Var trevligt, smaka lite smörgåstårta med.. har aldrig ätit de innan, typ suttit i sen man var en liten kotte. Var väldigt kräsen. Men de har typ vänt nu. Men även att de var mycket i som jag egentligen inte gillar, så var de helt okej faktiskt!







Devin e som helt galen i fiskarna. Och Thom målar rosa naglar.

Efter att varit där en stund drar vi oss hemmåt för att fortsätta med de som egentligen vart planen hela dan. Mysa i soffan till film o chips o dipp. Vi hyrde Crossroads av alla haha :D Var ganska länge sen man såg den. En myslördag till hunda. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0