Käften

Redo, fixad, klar. För vad? Inte vet jag, vad som. Så de inte blir som förra gången då jag hade en gå-o-dö-framför-tv:n-dag med One tree hill, o hade nerdraget o bara sket iallt. Satt i morgonrock med knullruffs o hängde inte alls med på att kl redan vart 15. Just sådana dagar ska de alltid dyka upp ngn. Borde jag anat, men var helt inne i serien. Tills de plingar på o hela Marcus familj står där o vill hälsa på. Lyckat! Idag vet jag iaf att hans far m compani kommer neråt so im ready. gillar inte surprises. Men nu kommer dom nog inte våga sig hit igen när Marcus inte e hemma.

Sen e jag jävligt irriterad över att Devin alltid ska spy ner sig själv när jag just klätt på honom nya kläder. Och Mimmi jävel ska jag slänga ut inatt!!! Fan 3e natten i rad nu hon håller mig vaken. Jävla kraffs runt katt lådan hela tiden!

Ville fixa en skiva här om dagen. En egen. Alltid Marcus som fixar annars. Satt ganska jävla länge innan jag fick ihop mina låtar. Sen satt jag ännu längre tid för att ladda hem skiten. Sen ännu mer än längre tid o vänta på låtarna eftersom denna datorn e segast i universum o för att folk är för tafatta för att seeda! Sen äntligen när allt e hemma ber jag Marcus bränna ut min skiva. Men då säger han att de inte går för att de e skumma filer?! Vägrar jag o tro på. Så fuck you.

Sen nu funkar inga utav mina videos? fattar ingenting. Dom har ju alltid gått o spela upp annars. Men jag behövde tydligen ett speciellt program till min mobil sa marcus för att spela upp de. Han hade haft de innan, men tagit bort de?? Vf frågar jag, ja för att han inte hade nokia. gah! Så mina videos från mobilen e de ingen bild till utan bara ljud. O mina videos från kameran e de bara bild men inget ljud!!! Vem vill dö egentligen?

Ja de e inte slut än. Igår skulle jag äntligen få sy mina gardiner, för efter typ 100 års tjat på att marcus ska fixa gardinstänger till de lustiga fönstret. O de kom upp igår! Så jag tog fram mitt tyg, för att sätta igång. Men nu har jag upptäckt att tyget kommer inte att räcka!

Har även försökt o ladda hem ngr säsonger ifrån OTH eftersom de fattades en skiva i boxen! hur enoying e inte det då. Men de går inte de heller. Så får väl skita i o se dom 4 avsnitten o hoppa över till disc 4 på en gång o hoppas att jag inte missat allt för mkt. 
 
Orkat läsa ända hit? herretid jag hade slutat efter 4e raden. Hatar att jag inte har en datanörd till hands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0