Helgen.

Efter shoppingen i kalmar kommer man hem till grabbarna som håller på o fixar med grillning och sallad o grejer. Precis som de ska va lixom. Var dö gott måste jag erkänna.. Efter de blev de mycke spel o snicksnack. Tiden sprang iväg o tror kl hann bli 05 innan jag kom i säng. Vilket sög lite eftersom Dev bestämde sig för o vakna 06.30. Men thats life ;)

Igår fick vi lite pojkbesök på morgonkvisten och framåt på dan så orka jag inte hålla uppe ögonen längre o slockar lite innan de va iväg o ta ett kvällpass jobb. Tänkte att jag skulle åka lite tidigare för visste att jag skulle jobba med Martin o han brukar tycka jag alltid kommer i sista sek (?!) Så igår va jag hela 8 min tidig haha. Blev o dricka kaffe i en halvtimma först. Sen skulle vi ut o sätta ihop ett trägårdsmöbel, o jag var då händigare än honom. Jag kan, om jag vill. Sen in o dricka kaffe igen. Ibland e de bra. 





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0