Not again

Dev fick plötsligt bara feber igår förmiddag. Han var ändå pigg men märkte att han va väldigt varm så tog tempen. 39.3 hade han då. Sen efter middagsluren när jag skulle väcka honom så låg han där redan vaken o bara kikade. Fortfarade jätte varm och nu hängig så gav han alvedon och då blev han piggare igen. Men gick upp o ner hela tiden.
Han somnade tidigt, och när jag vakna imorse vid 08 så gick jag in till honom för o titta till. Då låg han där vaken o bara kikade igen. Lyfte in honom till mig o vi kollade två avsnitt greys sen hade han inte ro o ligga still längre så nu e han uppe o ätit frukost o leker. Men fortfarande lite feber. Hoppas de går över idag. Vi har ju massa planer nu över påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0